Co nowego…?

   Witajcie! Nie zapomniałam o blogu – piszę tak na zapas, gdyby ktoś pomyślał, że zdezerterowałam ;) Przez trzy tygodnie byłam w Polsce i nie w głowie było mi siedzenie przed komputerem. Szykuję jednak dla Was nowy, świeżutki post z mojego pobytu w pięknej ojczyźnie, dzięki któremu będziecie mogli odkryć uroki Podlasia.
Urodziłam się w stolicy dzisiejszego województwa podlaskiego, czyli w Białymstoku (wcześniej było to województwo białostockie). Na studia wyjechałam do Warszawy, gdzie spędziłam ponad osiem lat swojego życia (studia + praca). 
Gdy przyjeżdżam do Polski, to przebywam głównie na Podlasiu, które bardzo lubię i stąd moja „misja”, aby ten wspaniały region przybliżyć większemu gronu odbiorców i zachęcić do odwiedzenia tegoż skrawka polskiej ziemi.
Nowy post w związku z moim pobytem na Podlasiu już na początku przyszłego tygodnia. Mam nadzieję, że poniższe zdjęcie zachęci Was do odwiedzenia tego pięknego regionu, który nazywany jest „zielonymi płucami Polski”:
4 myśli nt. „Co nowego…?

Skomentuj

