Noworocznie

Witajcie w Nowym Roku! Na wstępie chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim czytelnikom bloga. Niech ten Nowy Rok, 2015 obfituje w same słoneczne dni i niech przyniesie każdemu spełnienie marzeń i realizację wszelkich planów. Wiem, że mamy już 17 stycznia, a ja o ponad 2 tygodnie „spóźniłam” się niejako z życzeniami, mam jednak nadzieję, że wybaczycie mi „milczenie” i przyjmiecie najszczersze życzenia :)

Od wczoraj w Pontarlier mamy w końcu śnieg! Ba! Biały puch sypie z nieba już od dobrych kilkunastu godzin i nie wygląda na to, aby miał przestać. Cieszymy się takim pięknym, zimowym krajobrazem i mam nadzieję, że dzięki temu będę miała co fotografować (czyt. —> wrzucić nowe posty na blog ;)

Udanego i spokojnego weekendu!

 

Skomentuj

