Hop, hop! Jest tam kto?

Wiem, że dziś każdy jest zabiegany i czas pomiędzy pracą, domem i drobnymi przyjemnościami naprawdę trzeba dzielić prawie, że z kartką i długopisem w ręku. Kiedy miałam 8-10 lat dni ciągnęły się jak przysłowiowe „flaki z olejem” i zawsze czekałam na weekend czy wakacje, aby móc spędzać czas na robieniu tego, na co mam ochotę. Odkąd skończyłam studia i zaczęłam pracować dotarło do mnie, że postrzegam mijanie czasu zupełnie inaczej niż jeszcze kilka, czy kilkanaście lat wcześniej. Dziś natomiast nie wiem jak, kiedy i gdzie mijają godziny, dni i tygodnie, a przed chwilą dotarło do mnie, że dosłownie jakby wczoraj były święta Bożego Narodzenia, a za chwilę przewrócę kartkę z kalendarzem na tą z napisem „MARZEC”. Czy Wy też tak macie?

Dlaczego o tym wszystkim piszę? Chyba przede wszystkim po to, aby się niejako usprawiedliwić brakiem nowych wpisów na blogu. Podziwiam inne blogerki, które mimo natłoku obowiązków, zajmowania się dziećmi, pracą na etacie i rozwiązywaniem setek różnych przyziemnych problemów dziennie, znajdują czas i energię na regularne pisanie i aktualizowanie informacji na swoich blogach. Może w moim przypadku wszystko wynika z braku dobrej organizacji czasu, ale uwierzcie mi, że odkąd znowu zaczęłam pracować, ciężko mi się ogarnąć w wielu kwestiach… Niestety zmorą pracy w handlu są bardzo zróżnicowane godziny wyjść i powrotów do domu, a co za tym idzie – brak konsekwencji, schematyczności i regularności. Może właśnie po to piszę tego posta, aby samą siebie zmobilizować do tego, by lepiej zarządzać swoim czasem i umieć jakoś wszystko poskładać w całość.

A jak Wy sobie radzicie z ogarnianiem rzeczywistości? Udaje Wam się w jakiś magiczny sposób pogodzić domowe obowiązki, pracę, życie towarzyskie i pisanie bloga (bądź poświęcanie czasu na inne Wasz hobby)?

Na pewno do końca przyszłego tygodnia na blogu ukaże się recenzja jednej z nowych książek z Francją i francuskimi klimatami w tle. Tyle mogę Wam obiecać póki co ;) Pomysłów na inne posty również mam sporo, oby tylko ten CZAS, którego jakoś jest tak mało, mi na to pozwolił ;)

Trzymajcie się ciepło i miłego weekendu!

Jedna myśl nt. „Hop, hop! Jest tam kto?

  1. czas lubi przeciekac przez palce. Tak jak piszesz, wszystko jest kwestia organizacji. Potrzeba 21 dni, zeby cos weszlo nam w nawyk i zebysmy nauczyli sie regularnosci. Jesli znajdziesz cos, co naprawde cie zafascynuje, czas znajdzie sie sam :) Pozdrawiam!

    Polubienie

Skomentuj

